De Veenbrug is een enthousiaste basisschool, midden in het dorp Daarlerveen.

Vanuit onze kernwaarden:

• Ontdek
  • Verbind
  • Leer met lef!
bereiden we onze leerlingen voor op de toekomst.
Onze kernwaarden zijn gebaseerd op de normen en waarden uit de Bijbel. Daarom noemen wij ons een christelijke school, waar iedereen zich thuis mag voelen.

De leerlingen worden op onze school gestimuleerd om eigenaar te zijn van hun eigen ontwikkeling, zodat ze een toekomst ontwikkelen waarin ze een leven lang kunnen leren. Om ze op de toekomst voor te bereiden, hebben wij ervoor gekozen leerlingen van jongs af aan digitale vaardigheden aan te leren.

Naast het leren, is er in de pauzes voldoende ruimte om te spelen op ons zeer ruime schoolplein!

De Veenbrug: jóuw oversteek naar de toekomst!

Wij vertellen u natuurlijk graag veel meer over onze school, maar we laten u nog liever zíen hoe het er bij ons aan toe gaat.
We maken graag tijd voor u!

Dus: nieuwsgierig geworden naar onze Veenbrug?
Maak dan gerust een afspraak!
Dit kan via telefoonnummer 0546 646236, het invullen van het contactformulier of een mail naar: info@veenbrug-ikt.nl voor een kennismakingsgesprek bij ons op school.

Met vriendelijke groet,

Tiemen Kiers